Gyakori kérdések- Biospot.hu

Gyakori kérdések- Biospot.hu

Lehet készpénzben fizetni?

Igen, minden rendelést lehet készpénzben, illetve bankkártya segítségével is fizetni.

Mennyi időn belül szállítják ki a megrendelt termékeket?

Átlagosan 72-120 órán belül megérkezik az a rendelés, amelyet a hét folyamán 11 óra előtt küldtek el. A hétvégén leadott rendeléseket a legközelebbi munkanapon fogják felvenni, és ezt követően indul el a kiszállítás. Minden szállítással kapcsolatos kérdéssel nyugodtan fordulhat telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit tehetek ha a termék nem érkezett meg időben?

Általában a termékeket a lehető leghamarabb postázzuk a Biospot raktárából. Kivételes körülmények között felléphetnek késések, de ilyen esetben értesíteni fogjuk Önt. Abban az esetben ha a termék nem érkezik meg időben, hívhat minket a 0040747.490.056-os telefonszámon, és kiderítjük mi okozhatta a problémát.

Van szakemberük?

A weboldalunkon szereplő termékleírások egyesen a gyártótól származnak.

Betegségek esetén kérjük a termék megvásárlása előtt, forduljon szakemberhez.

Átvehető a csomag egyenesen a cég székházától?

Természetesen átveheti a csomagot a következő munkaponttól: Kolozsvár, Bucuresti utca, 85. szám. Minden amit tennie kell annyi, hogy a megrendeléskor jegyezze meg, hogy készpénzzel fog fizetni, és a székháztól veszi fel a rendelést. Ebben az esetben a szállítási költséget leszámítjuk, és értesítjük Önt arról, hogy mikor lehet elvinni a csomagot.

Lehetőség van kiszállításra más országba?

Jelenleg nem kínálunk nemzetközi szállítást, de ha igényt tart rá, akkor értesítsen minket telefonon, és megpróbálunk valamilyen megoldást találni.

Miért nem tudom kifizetni az online rendelésemet kártyával?

Ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a kártya adatait. A kártyaadatok helytelen beírása a leggyakoribb ok, amiért nem sikerül a kártyás fizetés. Ha ellenőrizte, és mégsem sikerül a fizetés, akkor kérjük értesítsen minket a 0040747.490.056-os telefonszámon.

Hány részletben fizethetek egy rendelést?

Ha kamatmentesen szeretne fizeti a kártyájával, akkor ezt 6 részletben teheti meg. Erről több információt itt találhat:

https://biospot.hu/content/5-Fizetesi-lehetosegek

Regisztráltam egy rendelést, és online szeretnék fizetni. Hogyan tehetem meg?

Ha a rendelés regisztrálása után meg szeretné változtatni a fizetési módot, akkor kérjük értesítsen minket a 0040747.490.056-os telefonszámon, és elküldünk Önnek egy linket, amely segítségével megvalósítható az online fizetés.

Regisztráltam egy rendelést, de meggondoltam magam, és egy másik terméket szeretnék. Mit tehetek?

Ha még nem kapta meg a terméket, és már nem is szeretné, akkor értesítsen minket a telefonon.

Néhány perccel ezelőtt kérdem a rendelés törlését. Miért nem jelenik meg ez az információ a rendelési előzményekben?

Általában, ha a rendelés már számlázva volt, még akkor is ha törlődött, eltarthat néhány órát, amíg ez megjelenik a rendelési előzményekben. Kérjük, ellenőrizze rendelése állapotát néhány órán belül.

Mikor kapom meg a számlát a rendelés regisztrálása után?

Rögtön a rendelés regisztrálása után, a számla megtekinthető a személyes fiók Előzmények szekciójában. Ugyanakkor a futár által kiszállított csomagban is megtalálható egy példány.

Mit tehetek ha a termék sérülten érkezett meg?

Ha a termék sérülten érkezett, akkor kövesd a következő lépéseket:

  • készítsd néhány fotót a termékről, amelyen jól látszik, hogy a termék sérült
  • küldj nekünk egy értesítést a következő e-mail címre: office@biospot.hu

Görgetés